Veelgestelde vragen

Ik ben van plan om mijn abonnement om te zetten naar een digitaal formaat. Betekend het dan dat mijn papieren versie komt te vervallen?

U heeft aan de kerk, waar u aangesloten bent, het abonnement voor het papieren blad betaald. Bij de kerk dient u dit abonnement af te melden. De bezorging loopt daarom tot het einde van de betaalde periode.
Een digitaal abonnement kunt u afsluiten op de website. Door de gescheiden administraties kunnen we dit niet combineren.

Wat zijn de kosten voor een papieren abonnement?

Dit kan per aangesloten kerk anders zijn. Een richtbedrag is € 39,00

Wordt mijn digitale abonnement automatisch verlengt?

Ja, als u de eerste keer met Ideal betaald geeft u ook toestemming om na een jaar automatisch het bedrag voor het volgende jaarabonnement weer af te schrijven.

Hoeveel nummers verschijnen er per jaar?

Er verschijnen 26 nummers per jaar.

Krijg ik bericht als er weer een nieuw nummer verschijnt?

Als er een nieuw nummer verschijnt krijgt laten wij dat via een e-mail aan u weten.

Ik wil mijn abonnement opzeggen

U heeft voor een jaar vooruit betaald. Als u opzegt eindigt het abonnement een jaar na de laatste betaling.
U kunt zelf het abonnement stoppen door op de website kerkenrijnengouwe.nl rechtsboven te gaan naar ‘account’ dan naar ‘mijn abonnement’. Daarna klikt u op de button ‘Annuleren’. U bent nog abonnee tot het einde van de betaalperiode.