Abonnee worden

U kunt zich op twee manieren abonneren op Kerken rond Rijn & Gouwe.

NIEUW: een digitaal abonnement

Bent u een lezer die bij voorkeur online leest? Of hebt u Kerken rond Rijn & Gouwe op papier en wilt u het ook digitaal ontvangen? Goed nieuws! Het is nu mogelijk om een digitaal abonnement af te sluiten. U ontvangt dan elke twee weken een link in uw mailbox naar de nieuwste uitgave en ook eerdere uitgaven zijn terug te lezen. De kosten van een digitaal abonnement zijn € 25,00 per jaar.

Een papieren abonnement

U ontvangt elke twee weken een gedrukte uitgave in uw brievenbus. Deze wordt via de kerk verspreid of via een postabonnement afhankelijk van uw adres. Richtprijs € 42,50 per jaar (via de kerk). Richtprijs voor een een postabonnement is €55,00 per half jaar.

Komt u er niet uit?

Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder. Gebruik het formulier op onze contactpagina of stuur een mail naar abonnement@kerkenrijnengouwe.nl